قوچ های وحشی

این وبلاگ محلی است برای نمایش آثار هنری و چگونگی اجرای آن

قوچ های وحشی

این وبلاگ محلی است برای نمایش آثار هنری و چگونگی اجرای آن

سکوت ...

يكشنبه, ۸ اسفند ۱۳۹۵، ۱۱:۵۰ ب.ظ
و من همچنان به قوچ های وحشی امیدوارم اینکه تا کی نمی دانم؟
اما سوال اصلی آنجاست که  آیا من از اساس بیهوده بودم ؟
 شاید ،
 اما چه می توان کرد ، من محکوم ام به چنین خلق و خویی. 

و این کار تبدیل به اولین گرافیتی شد که انجام دادیم که ازین روی برای من بسیار باارزش هست
و جدا از شکل کار که خوب و کامل درنیومد ، اما اظطراب احمقانه ی این شبی که بر ما گذشت رو فراموشم نخواهم کرد
و این کار رو به یکی از خاطره انگیزترین کارهای قوچ های وحشی تبدیل شد 
همراه با شخصیتی به نام زهره جم

و اینگونه و دست بر غذا کار 12 ساعت نیز عمر نکرد

  • موافقین ۲ مخالفین ۰
  • يكشنبه, ۸ اسفند ۱۳۹۵، ۱۱:۵۰ ب.ظ
  • علیرضا زند

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی