قوچ های وحشی

این وبلاگ محلی است برای نمایش آثار هنری و چگونگی اجرای آن

قوچ های وحشی

این وبلاگ محلی است برای نمایش آثار هنری و چگونگی اجرای آن

چطور می تونه یه بطری ساده ، ساده نباشه؟

يكشنبه, ۴ مهر ۱۳۹۵، ۰۴:۳۹ ب.ظ

اگه آدم چشمای بزرگی داشته باشه می تونه ببینه با بطری های ساده چه چیزایی می شه درست کرد

مثلا می شه یه تلسکوپ درست کرد وستاره ها رو باهاش دید

یا باهاش یه پالت نقاشی درست کنم و توش رنگ درست کنم و نقاشی بکشم

یا یه چیزی درست می کردم و می ذاشتم روی لونه های مورچه ها تا ببینم با هم چی می گن

یا می شد باهاش یه وردنه درست کنم  و به مادرم تو درست کردن خمیر کمک کنم 

یا اینکه یه مسجد باهاش می ساختم 

تازه می شد یه سری میل زورخونه درست کنم و با اونا تویه خونه ورزش باستانی می کردم 

 یا اینکه یه شمشیر می ساختم و با شمشیرزنان بزرگ جهان مبارزه می کردم

و اگه آقایه کوروش قبول می کردند یه ریش بلند برای خودم می ذاشتم و جزو سربازای محافظ ایشون می دشدم

یا برای خودم دو تا شاخ می ذاشتم می ذاشتم و با قوچ وحشی کوهستان مبارزه می کردم

خلاصه آخر سر برای خودم یه قایق یه پا و دست مصنوعی و تا جزیرهای ناشناخته رو کشف کنم

و داستانم با این بطری ها رو می نوشتم و می ذاشتم تویه بطری و می نداختم به دریا ...

  • موافقین ۲ مخالفین ۰
  • يكشنبه, ۴ مهر ۱۳۹۵، ۰۴:۳۹ ب.ظ
  • علیرضا زند

نظرات  (۲)

  • فرزین خاکی
  • خیلی خوبه :)
    اصن رنگ کردی کلا فضای کارات عوض شده 
  • محمدرضا نظری
  • فضای این سری کارت خیلی خوبه مخصوصا این آخریه
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی