قوچ های وحشی

این وبلاگ محلی است برای نمایش آثار هنری و چگونگی اجرای آن

قوچ های وحشی

این وبلاگ محلی است برای نمایش آثار هنری و چگونگی اجرای آن

کارت چهاردهم

جمعه, ۸ بهمن ۱۳۹۵، ۱۲:۰۴ ق.ظ

ایده ی این مجموعه واکشنی است به جریان تجاری سازی آموزش عالی در دانشگاه ها دولتی روزانه

قبل از دانشگاه

بعد از دانشگاه

و اینچنین است نسبت ما با آموزش عالی

  • موافقین ۱ مخالفین ۰
  • جمعه, ۸ بهمن ۱۳۹۵، ۱۲:۰۴ ق.ظ
  • علیرضا زند

نظرات  (۱)

  • فرزین خاکی
  • تلخ نشو 
    :)
    من هر دفعه با کلی شوق و ذوق میام پستاتو بببینم، رعایت کن پس
    پاسخ:
    فرزین یه مقدار تلخ که شدم - ولی حقیقتا در این یه مورد حق دارم - از شخص بنده دارن به عنوان دانشجوی روزانه در این ترم 550 تومن پول بی زبون می گیرند
    این کارها رو هم دارم برای یه گروهی درست می کنم که می خوایم با کمک هم این کار غیر قانونی رو مانع شیم
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی