قوچ های وحشی

این وبلاگ محلی است برای نمایش آثار هنری و چگونگی اجرای آن

قوچ های وحشی

این وبلاگ محلی است برای نمایش آثار هنری و چگونگی اجرای آن

گزارشی از یک شکست

جمعه, ۲۴ دی ۱۳۹۵، ۱۲:۱۲ ق.ظ

گزارشی از یک شکست ...

مدتی دور گمان می کردم ، به طور عام در هنر استعدادی دارم 

که به شکل خاص تر مایل بودم در نقاشی ، مجسمه ، اینستالیشن و معماری و بعدها گرافیک چیزی بسازم 

این البته تنها گمان نبود ، از شوق در خانه در شب هایی که بیدار می ماندم تا چیزی را تا فردای آن روز تولید کنم می تونستم بفهمم

که شاید این تنها کاری که می تونم در آینده بهش نسبت به خودم امیدوار باشم

امید به این که راه خودم رو پیدا کردم و ازین به بعد پیشرفت خودم رو با همین مسیر مقایسه کنم

چیزی که به نظر واهی می آد

پوستری برای جلسه ی معماری  ...

پوستر جشن معارفه ی دانشکده ی معماری



طراحی مجموعه ی بیمارستان 



طراحی لوگو برای انجمنی در دانشگاه 


مجموعه ی داستان و تصویرسازی برای کودکان



و همه ی این کارها رد شدند .

  • موافقین ۲ مخالفین ۰
  • جمعه, ۲۴ دی ۱۳۹۵، ۱۲:۱۲ ق.ظ
  • علیرضا زند

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی